Een zelfgemaakte freakshake

We gooien even onze gezonde gewoontes overboord voor deze kleurige caloriebom. Als dat geen OMG waard is.
Je kent ze vast wel, de freakshakes.
Milkshake met een overdaad aan extra zoetigheden.
Eerlijk? Mijn ogen worden blij van de kleurtjes, maar mijn maag draait zich ongemakkelijk om als ik denk dat ik zoiets naar binnen zou moeten spelen.
Maar deze maakten we voor een schoolproject. Dan mag het 😛


We maakten de milkshake met echt vers fruit, melk en roomijs. Die drie gaan in de blender. Banaan geeft voldoende smaak, maar aardbei niet. Er kan wat siroop bij voor de smaak.
Het glas werkten we af met sprinkels. Die blijven plakken omdat we het glas in een mengsel van poedersuiker en water rolden. We ploften er nog een donut bovenop voor extra kleur. De rietjes zijn van papier. We hebben nog een paar rietjes in huis, maar kopen geen nieuwe meer. We gaan voor alternatieven.


Reacties

  1. Njammie, alleen al voor de ‘sprinkles’ op het glas zou je ervoor kiezen, niet?!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga je idee zonder de donut pikken, die kleurtjes op het glas maken het af. En heel af en toe mag zon caloriebom wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Brrr mijn maag keert toch ook lichtelijk om hoor als ik dit zie. Ik hou het wel bij een gewone milkshake ��.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu ben ik wel heel benieuwd wat die schoolopdracht dan was ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In groepjes schrijven ze een magazine. Deze beelden komen er ook in :-)

      Verwijderen
  5. En die mooie gele trui erbij maakt het kleurrijke geheel helemaal af! Wauw.
    Ook ik ben wel benieuwd wat die schoolopdracht was ... ;-)
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!