Roze en rood

Roze en rood. Niet meteen twee kleuren die je bij elkaar zou laten passen, maar deze lente maken ze me helemaal vrolijk. Ik kocht bij Stoff & Stil streepjeskatoen met een fijn gouddraadje er in. Instant vrolijkheid. De rok had ik in mijn hoofd, maar we zochten nog een "match". De trui van JBC past perfect. Maar scrol maar naar beneden. We maakten ook een eigen trui voor erbij.

 



Rok
patroon: tailleband van mme zsazsa, met rimpelrok en steekzak met fantasietje.


Rode trui 
JBC

Grijze trui
Stof De Stoffenkamer
punch needle patch gemaakt 
inspiratie voor punch vind ik op pinterest en daar verzamel ik dat ook in een map
patroon Emmatrui

Reacties

  1. Hoewel ik de zwaan echt prachtig vind (maar echt echt echt echt), ga ik bij deze rok toch voor de vrolijke kleurtjes van de JBC-trui. Die kleur doet Emma echt opleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal akkoord met Eva, ik zou ook voor de vrolijke trui van JBC gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai tof. Heeft ze zelf de patch gemaakt? Of deed jij dat?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!