Wabi sabi, de mooie imperfectie



Mona en ik deelden een punchneedle werkje. We pinden een prent en punchten om beurten.
Toen het vandaag af was, naaide ik er een tasje van.



In de zijnaden verwerkte ik stukjes band met een gesp in. Het tasje zelf is dus een gewoon ritszakje.







Ons tasje is niet perfect en bij gevolg helemaal Wabi Sabi. We houden van de imperfectie en van het samen werken aan een project.

De gespjes en band kocht ik bij Tovertstof, de lap jeans had ik al lang.
De prent kan je vinden op onze pinterestpagina.


Reacties

  1. Wat een schattig tasje.
    In mijn ogen is het samen bezig zijn zo veel meer waard dan perfectie!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Wat een geweldige tas! :-)
    Groetjes, Ester

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!