In het nieuw

Mijn plan was als volgt:
Voor Emma een rokje maken in de zelfde stof van dit rokje voor Mona, maar dan in de donkerdere kleur. Zelfde jasje, zelfde rokje, zelfde boekentas, maar in een ander kleurtje.
En zo zou ik mijn tweeling naar het eerste leerjaar sturen.

En toen bekeek ik de thermometer. En ik dacht aan koude billetjes en kippenvel.

Deze stof gleed door mijn handen en ik kreeg een nieuw plan.
(Telt dit ook als recykleren?) Voorheen op uw feesttafel, nu aan de lijfjes.
Ik maakte voor allebei een laagjesrok. Met overlock deze keer.
De stof valt heel soepel en dat is nodig bij een laagjesrokje. De stof komt van Pand Diependaele in Oudenaarde. (Hé, Boomie!)





En ik maakte voor elk een pelsen vestje.
De pels en het schapenvachtje vond ik bij Stoffen Van Leuven in Wetteren. Heel veel keuze in pels in verschillende prijzen.



En Elza D. Je bent niet de enige met mooie dochters. :-)



En als u nu op elk linkje hebt geklikt, bent u een held!
Vergeet ook niet eens te kijken of u bij de winnaars bent!

Reacties

  1. wow, hoe mooi! Zeg, ze kunnen dat nogal hé, dat poseren ...wat een knappe meisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie meisjes en mooie kleding. Mag ik je vragen wel patroon je voor de rokjes hebt gebruikt>?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat komt nog! Ik zal de maten doorgeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt superleuke rokjes. En die laarsjes erbij maakt het nog eens zo geweldig. Zo zouden mijn dochters ook wel naar school willen vertrekken. En ja, ze kunnen daar bij jullie wel geweldig poseren hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel stoer met die laarzen eronder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een heel schoon roksken! 't Stofje is er geknipt voor!

    Zien de dochters het een beetje zitten? En de mama?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie laarsjes!!!! Ik denk dat ons missken dezelfde heeft ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw, die zien er super cool uit die dames!! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige dochters met een schitterende outfit! Ook grote fan van de laarsjes, mijn dochter heeft dezelfde ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die gaan mooi naar school, prachtig zijn ze (kindjes, rokjes, vestjes, laarsjes (mijn dochter heeft zoiets in zilver) ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klaar voor school! :-)
    Prachtig dat rokje en vestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze gaan de show stelen daar op school met zo'n schitterende outfit.
    Al echte dametjes die knappe dochters van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Amai die laatste foto!
    Ze zien er weer super uit uw dochters!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. PRACHTIG! Ze zullen stralen op hun eerste schooldag! Leuke foto's! Weeral knap werk van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Net eens geklikt op het linkje 'deze stof' en ik vind dat je dit zeker mag klasseren bij 'recykleren' hoor!
    Nooit gedacht dat je van een tafelkleed zo'n mooie rokjes kon maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik moet daar echt meer binnenspringen hé. En zeggen dat dat vlak bij onze onthaalmoeder is. Dju toch.
    Heel mooi, die dochters van jou met hun rokjes. Ik wens ze alvast een goede start!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een werk,wat een foto's!En wat een dochters!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goooh Griet, ik denk dat ik geen superlatieven meer heb om je kunsten te beschrijven, net als je geweldige dochters.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!