Wintermodus


Ik vulde mijn voorraad teddyfleece aan. En kreeg spontaan zin in een dekentje voor mezelf.
De volle twee meter fleece werden op een katoentje gespeld en verwerkt tot dekentje.
Net op tijd, want toen overviel de winterslaap me.
Een loom gevoel dat aan je oogleden trekt en je in de zetel duwt met een kop thee.
Het kan zijn door het korten van de dagen, of door de microobjes en bacterieën die ons aanvielen.

Maar 's avonds kruipen we met z'n viertjes op een rij onder mama's nieuwste dekentje. Heerlijk!

Reacties

  1. Dat ziet er heeeerlijk warm uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het moet daar supergezellig zijn onder dat schone dekentje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, zo wil ik ook wel in een stoel liggen!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan me voorstellen dat je daar lekker onder weg wilt kruipen, ziet er heel knuffelig en warm uit dat dekentje. Mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, het ziet er zo gezellig uit! En met vier eronder... super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh, mooi. Ik moet er ook echt zo dringend aan beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is toch genieten, met z'n allen er onder!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend met die retro-stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk, waar koop je de teddyfleece? En je stofje, ook een kringloopvondst?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Whoa, zo'n coole retro-stof! En zo heerlijk herfstig, ge zou al warm krijgen gewoon door ernaar te kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Joppe, beiden komen uit "In den beer" uit Harelbeke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ideaal voor een herfstavond, mét warme chocomelk natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die stoffen, die combinatie en dat knappe kind erin maken het helemaal af, alweer voor in de boekskes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Awel, dat is exact wat ik nu ook wil zie. De zetel, een kop thee (of warme choco!) en zo'n dekentje... En uw oranje stoelen eigenlijk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, ik moet dringend eens naar 'In den beer' rijden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!