V.I.C.

Een nieuw baby'tje liet van zich horen.
Dat werd met een heel mooi kaartje aangekondigd.
En toeval wil dat ik net in die kleuren aan het naaien was.

Ik scharrelde wat restjes bij elkaar en haalde wat techniekjes boven om dit canvas te maken.





Voor de siersteek met de overlock gebruikte ik deze methode.


Om de hoeken van het doek netjes af te boorden gebruikte ik deze methode.


En zoals je ziet gebruikte ik een nietjesmachine om de stof strak over het doek te spannen en te nieten.

Het doek zelf is ongeveer aan elke kant 5 cm groter dan het canvas.


Reacties

  1. Mooi! Die ouders zullen blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi , mooie kleuren en mooie naam!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel schoon, ik vind die kleuren geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. supermooi! de kleurtjes zijn echt heel mooi gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig... ik denk ook een naaimachine te kopen... ga morgen naar chrisjo in Alken het naaimachine van mijn mama laten nakijken indien het niet meer goed is (al zeer oud en erg zwaar)... koop ik een nieuw maar welk?
    Lieve groetjes,
    Marina
    ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is zo'n beetje kermis, hé. Een nieuwe naaimachine kopen/krijgen!

      Verwijderen
  6. prachtig!!! Om bij weg te dromen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow griet ... hoe knap!! Zal wel zijn dat de mama en papa content zijn ;-)! Dankjewel!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!