maandag 14 mei 2012

V.I.C.

Een nieuw baby'tje liet van zich horen.
Dat werd met een heel mooi kaartje aangekondigd.
En toeval wil dat ik net in die kleuren aan het naaien was.

Ik scharrelde wat restjes bij elkaar en haalde wat techniekjes boven om dit canvas te maken.





Voor de siersteek met de overlock gebruikte ik deze methode.


Om de hoeken van het doek netjes af te boorden gebruikte ik deze methode.


En zoals je ziet gebruikte ik een nietjesmachine om de stof strak over het doek te spannen en te nieten.

Het doek zelf is ongeveer aan elke kant 5 cm groter dan het canvas.


13 opmerkingen:

hotelmama zei

Mooi! Die ouders zullen blij zijn.

Vrolijke Vlaggetjes zei

Wat een leuk kraamcadeau geworden!!

BIEN MAAKT zei

Mooi , mooie kleuren en mooie naam!

Sweet Sienna Hope zei

Heel schoon, ik vind die kleuren geweldig.

elisanna zei

Heel mooi!

Saskia, Jan en Payal zei

supermooi! de kleurtjes zijn echt heel mooi gekozen!

Ballétoile zei

Wat een leuk idee!

Fête des Gamins zei

Nice! Cadeau à la minute...

Marina Grosemans zei

Prachtig... ik denk ook een naaimachine te kopen... ga morgen naar chrisjo in Alken het naaimachine van mijn mama laten nakijken indien het niet meer goed is (al zeer oud en erg zwaar)... koop ik een nieuw maar welk?
Lieve groetjes,
Marina
ik ga je volgen!

EMMA EN MONA zei

Dat is zo'n beetje kermis, hé. Een nieuwe naaimachine kopen/krijgen!

fash*pass*ion zei

prachtig!!! Om bij weg te dromen ;-)

Wollige wolkjes zei

Zo mooi en origineel!

nellyenrosa zei

wow griet ... hoe knap!! Zal wel zijn dat de mama en papa content zijn ;-)! Dankjewel!!